Less...

Jag är så less på allt nu vill inge mer det kan ju inte vara meningen att livet ska vara såhär. 4
Ett ständigt väntande på att någonting ska hända, att någongång vänder det.
Har väntat länge nu men det ser mörkt ut.

Jag blir lite extra deppig dom dagar jag inte jobbar för då åstdkommer jag fan ingenting, kankse därför jag tar på mig att jobba så mycket som jag gör. För efter jobbet är jag trött och lite avtrubbad så då spelar det ingen roll.

Åker utomlands om en vecka men inte ens det piggar upp mig nu, ska bli jätteskönt och så men jag kommer ju komma hem till den här vardagen igen utan att något förändrats. Återigen måste jag göra något drastiskt i mitt liv, men vad?

Har beslutsångest om jag vill plugga eller inte, kommer jag kunna plugga eller inte. Ekonomiskt sätt kommer det fan att var omöjligt förmodligen fysiskt och psykiskt också. Men vad ska jag göra då ist, kan ju inte fortsätta att gå på timmar utan någon som helst säkerhet.

Det var inte såhär jag ville leva mitt liv.

Ta inte så mkt i det här inlägget seriöst för jag är arg,upprörd,irriterad och förmodligen lite deprimerad i skrivande stund.

Nej ut och ta en promenad och fly verkligheten ett tag.

//Sandra

Kommentarer
Postat av: Martina

Blir bättre ska du se! Om du inte vet om du vill plugga eller jobba gör en lista över för- och nackdelar.



Hoppas det blir bättre

Puss och kram!

2011-05-04 @ 15:37:38
Postat av: J

Du kanske skulle ta o läsa någon fristående kurs medan du jobbar så du får känna dig för sakta men säkert? Då kan du ju få studiebidrag samtidigt som du jobbar (Y)



Hör av dig så kan vi ta en "vad ska vi göra med våra liv fika" någon dag :D Eller kanske "minns du va roligt vi hade då fika" istället. Spelar ingen roll för mig ;P

2011-05-09 @ 22:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0